2012

Amen ni läste rätt, ikväll har jag OCKSÅ varit på bio, och.. Alltså 2012 är typ seriöst en av dom bättre filmerna jag har sett, den var sjukt jävla bra! Och såklart grät jag lite också :]
Jag måste ju vara världens känsligaste människa! Inget snack alltså! Fast, det kanske kan vara nått bra?


Bion var faktiskt ganska impuls. Men det är inte så ovanligt om man heter Denice. Eller Denice & Ida. Såatt!
Men grejen var att jag sov som en stock, eller jag fatta som inte att min mobil ringde eller att alarmet jag ställde på ELVA gick igång varje tionde minut fram till kvart över två, haha! Jag trodde typ jag drömde eller nått. Fram tills det lät som dörr jäveln skulle braka in. Jävlar vare banka och plingade. I typ en kvart. Jag vägra ju kliva upp, tänkte ju att fanskapet skulle fatta "att det inte var någon hemma". Till slut klev jag upp skrek på hundarna att hålla käften, låste upp dörren UTAN att öppna. Brydde mig ju ÄÄÄÄÄÄÄÄN MÄNGD om vem som stod där. Jag kunde ju TYP inte bry mig mindre ungefär. Så jag var precis exakt påväg att snöra igen sovrumsdörren när ytterdörren flyger upp och mongo Ida hoppar in å gormar å har sig. Haha! Jag trodde seriöst inte att det var sant, jag sprang till sängen å la mig under täcket!!!! Sen kom hon å börja tjollra på. "Deeeniiicee vi sku fan mötas nere på stan", "vad fan hände med att vi sku ta en fika", "deeeeeeeeeeeeeeeeeeeniiiiiiiiiiiiiceee".
Med andra ord vare bara att upp och hoppa kollade på klockan den stod på halv tre typ. Jag skrattade åt mig själv och åt mina 25 missade samtal från ida.. Anämen jag gjorde mig klar och vi lämnade läggan typ tjugo i fyra. Ändå rätt bra jobbat av mig , tyck jah =D -Sen for vi å käka på frasses sen bestämde vi ju oss för att gå å se bio! Mycket bra val av oss må jag säga! Sen donken efter det var ju inte så illa heller haha! SMAAAL?

Anäe, och nu sitter jag här i min säng. Kom hem för typ.. Närmare en timma sen :)
Funderar på att dra en movie, faktiskt!
Vissa ska ju upp på bup imorn.. Fyy, jag känner verkligen inte för det, men whaaaat to do..

Kommentarer
Postat av: Sabina

Är ju inte chockad för fem öre över att ni åt på frasses!!

2009-11-19 @ 09:12:16
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0