It's gon' be a long walk

Klockan står nu på 04.38 & jag är still awake..
Tankarna bara snurrar, jag vet att det inte är lönt att lägga sig för att somna, för min sömn är så jävla orolig, jag bara vrider, vänder och rullar omkring i sängen. Drömmer en massa och bara lixom, aldrig riktigt somnar på riktigt. Jag vaknar upp så fort jag slumrar lite djupare, så där djupare -just innan den jätte djupasömnen, jamen ni vet? Eller a, kanske inte.. Men sova bra får jag då inte göra iaf!
Börjar nästan fundera på att anlita någon som kommer å sover med mig, eller bara ligger brevid mig, så jag somnar å sover tryggt å skönt. Så länge någon bara ligger där, (eller det kan ju inte vara PRECIS vem som helst) så.. Jamen det blir helt annars. Det känns som så bra å skönt å jamen allt. Sen bara pang bom kan jag sova. Sover faktiskt till och med bättre när Eros sover med mig, haha helt sjukt egentligen men aaa.. Så ere


Hur som haver, innan denna långa natt liggandes här i sängen fördrev jag några kvällstimmar på waynes å fikade med tjejorna♥ Mysigt & trevligt! Bestämde även ett biobesök som ska göras today, så måste komma ihåg å ställa klockan nu snart så jag inte sover bort hela dagen, haha! Då blir nog emmsi angry på mig =D
Har lovat att komma ner på stan hyffsat tidigt, så vi kan strosa omkring lite, heller hinna hem till läggan å slöa på nån timma hinnan skiten börjar :) Så, jajajaja nenenenene ställa larmet nuuunuununuuu, sedan kika klart filmen åsen så försöka få sig lite sömn kanske, låter som en good plan tyck jah! Så gonatt påer! (elr natt å natt..) Lika bra å säga Godmorgon nu också då, alla ska väl ändå upp i skolan snart :) Så moooooorning






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0