mklamenakkeölld,maekndeade,paäeaäå

Men heeellu there, jomen nog lev jah

Jag sovde bara (SÅ KLART) bort hela dagen, for sedan till min kära broder Tony på en fikalika, sedan åkte jag ner på schtan å såg bio med mina gosiga emma. Vi grät, skrek och dog ungefär.. Vi såg den här, vaheteren.. Nån läskig jävel, men vafaaan........ Juste, JUSTEJUSTE -Paranormal Activity hetteren juu!
Och SVAR JA, den var läskig. Ganska så mycke läskig. Ush å fy!

Nu sitter jag hur som helst här i min säng med sällskap av Zelda. -Zelda the man (?)
Som faktiskt troligtvis har kissemissisar i magan, kan det bli mer snuttigt? Jag tror fasen inte det =)
Ush vad mysigt med kattungar, det längtar vi till, eller hur Zeldish?



Nu ska jag klämma i mig lite KLÄMMMMMMM eriner. hahahahahah oj mena ENTINER


LAAAAAAAAAATER

Kommentarer
Postat av: Sabina

Era muttor - jag vill också se den :( Du får se den en gång till med mig sen? ;) ;)

2009-11-18 @ 08:41:00
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0