And save your soul, save your soul before you're too far gone! Before nothing can be done


Jag ligger här i sängen och envisas om att vara vaken.. Typisk jag grej faktiskt!
-Lyssnar på nå lugna sköna låtar å KÄMPAR med att hålla ögonen öppna om jag ska vara ärlig.
Men kände att ett inlägg behövdes, så ja.. Men snart så! Snart ska ögonen få falla ihop.





Just nu, precis innan jag ska sätta i gång å skriva känner jag bara. Fyyyyy
Jag orkar lixom inte. Orken är slut. Jag är slut..
Funderar ärligt på att sova & skriva imorgon ist, fast det lär väl inte bli av då om jag känner mig själv rätt!

Jag har iaf umgåtts med min mamma idag, vi har ätit lunch på stan, gått på affärer osv.
Det kändes så oerhört skönt, så bra! Precis så där som man drömt om!
Jag åkte sedan med till "mitt" samhälle, där jag växt upp. Där det åts middag med familjen plus mormor & morfar, farmor och morbror. Allt har varit så bra, ända sen jag och mamma träffades innan lunchen framtills jag tog bussen klockan halv ett inatt, hem hit till min sköna säng!
Om jag ska vara ärlig känns det som att jag drömt, det är inte ofta allt flyter på så bra. Visst att det inte alltid varit dåligt när jag bott hemma osv. Men lixom en hel dag utan ett ända fult ord, varken mina små syskon eller ja någon annan har varit dum eller kränkande elr något sånt idag/kväll. En HEL DAG utan bråk eller sura miner. Sånt här får mig verkligen att må bra! Man glömmer allt sånt där dåligt.
Med andra ord -verkligheten. Det är skönt, det är det faktiskt! Man slipper tänka å må dåligt över allt som hänt, alla minnen, å allt innom sig.. Men när sånna här dagar dyker upp... Ja alltså det finns inte ord, ord för lyckan å känslan innombords, näe det är bara GALET!! Godnatt på er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0