Don't live to fast

Sitter ute på hennes ballis, hon är inte hemma just nu ..
Och enda sedan jag kom hit i fredags har jag haft en sånndär jobbig känsla i magen.
Känner igen känslan, kopplar den till dom ggr M har fått mig att må så där jävla dåligt, genom ord, genom slag och ja, genom den där känslan.. Det är jobbigt, det är det verkligen!
Jag vill inte skriva mer om vad som händer/hänt hos henne. Skulle hon läsa det här nu, sen, snart när jag går bort från dator.. Är jag nog dead and gone ungefär. Och skulle jag skriva ut allting skulle jag vara ännu mer DEAD. Så jag sparar det här, som bara trycker på innifrån och vill komma ut. Tills jag kommer hem..
Det är ett jävligt smart drag, om jag tänker efter! "Alis grave nil" -Kom igen denice!!!!


Kommentarer
Postat av: emma koi

keep on baby.

du vet var jag finns, alltid!

2009-09-21 @ 01:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0