I know this is the time, This is the time of my life

Känns ovanligt bra idag! Har sovit ut, klev upp strax efter halv två och är inte BAKIS!
Med andra ord, jag drack inte igår. Lyft på hatten till mig, ungefär
Fan vad duktig jag är! Ska försöka att låta bli idag också. -Första nyktra helgen på typ minst tre månader.
Äsh nog om detta..

Jag har så jävla blandade känslor just nu..
Om allt möjligt. Jag vill helst inte skriva om det för då slipper jag ju tänka så mycke på det.
Blir bara saadface, nu när det mesta ändå känns rätt bra, känns det riktigt onödigt att "skriva av" mig å låta allt bli jobbigt, som det är när jag skriver. Sen tar det ju sin tid innan jag börjar känna mig bättre etc.
Så jag sparar det tills jag behöver få ut det. Och nu har jag tänkt fara ut å springa så jag tänkte ge er än låt som jag har tänkt ska få följa med å trösta mina öron på joggingturen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0