Feel like I know you from another life

En hel del saker slog mig just..
Jamenar bloggen gjordes ANONYM pågrund av att soc inte sku hitta mig.
Så frågan är varför jag skriver så anonymt? Ni som läser vet ju ändå vem jag är och min familj å allt.
Så jag behöver inte korta namnen eller något, SJÄLVA bloggen är ju redan utan mitt namn osv, så soc hittar inte hit hur mycke dom än googlar.. såatt!!


Grejen är väl lite att jag saknar bloggandet. Och att skriva i den här när jag bara mår dåligt..
Hur kul är det? Å hur mke värre blir det inte för mig när jag själv går in här..
Jag har bestämt mig för att variera, såklart kommer mer än hälften av alla inlägg vara tankar, känslor ja allt sånt som bloggen egentligen startades till. Så sura elaka kommentarer kan ni lika gärna nu fet glömma.
Ingen tvingar er att läsa, & jag är jag. That´s it. Gillar ni det inte, ge fan i att gå in här!!

tjing på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0