Life is not worth living, or what do you say my friend?



Ibland
känns verkligen allt helt jävla meningslöst, som nu tex.
Men sak samma, jag ska inte gå in på det. Det finns en hel del andra grejer jag kan skriva om.
Tex,  varför jag valde att vara anonym, (nämndes ju lite varför här nedan) varför jag känner att jag "måste" blogga om detta, mitt "blogg"namn " Ad initio Ad finem". osv

För det första så väljer jag att vara anonym pågrund av att jag får ta en massa skit över det jag skriver och visar att jag "gör" på min fritid av tex socialtjänsten. Så pågrund av det har jag fattat detta beslut, för att kunna fortsätta uttrycka mina känslor å sådära.. För mig har skrivande alltid funnits lixom, det är en av alla grejer, eller den största egentligen som får mig att lugna ner mig och all ångest. Bloggandet för mig är just därför en självklarhet och även BRA för mig. Jag skiter faktiskt fullständigt i elaka kommentarer om jag ska vara ärlig, det har ingenting med det å göra. Jag är bara less på att inte kunna få skriva hur jag mår och hur jag gör vissa saker etc. Utan att ja, jag ska få ta en massa skit. Jag är oansvarig, jag mår så FÖRBANNAT JÄVLA DÅLIGT. Jag är farlig för mig själv och kanske för vissa andra etc. Sånt är jag fruktansvärt less på att få höra. När dom egentligen inte har en jävla aning om vad det är jag faktiskt förmedlar i det jag skriver. Dom lever inte i den värld vi ungdomar lever i idag. Dom är fortfarande fast i 30 närmare 40 år tillbaka..

Nog om det nu, blir bara förbannad av tanken på dom svina!
Mitt namn iaf, betyder "Från början till slutet" , förstår att dom flesta som läser min nyablogg tänkte vad fasen äre hon heter?! haha. Men nu fick ni svar på det =) Och en liten sådär *peta in* så ska jag nog tatuera in det, får se med åren men än så länge känns det helt rätt! Typ på handlederna -Ab initio på ena och Ad finem på den andra, såklart då :P Såatte..

Ja näe, ska fortsätta skriva om det här senare, om allt. Hur det känns nu osv.
För nu ska jag ta å rasta nå hundar, sen kika idol. Sen ut å springa av mig lite! (som jag NU börjat om med igen)

Så hörs på några timmar I guess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0