förlåt

jag mår inte bra nu, förlåt min vän
det var länge sen jag var såhär ledsen
men bara jag tänkte tanken så grät jag genast
för det var flera dagar sen jag grät senast

hade tänkt hålla käften och bara le
så man själv glömmer bort hur det e
förlåt, men det funkar inte längre min vän
det funkar liksom inte i längden

hur jag än gör, bär jag med mig samma tankar när jag vaknar
jag vaknar av att jag gråter för jag saknar
jag vet vad du tycker, "glöm det bara"
men det går inte, kan inte förklara

jag hatar också när jag faller ut i gråt
älskade vän, förlåt
men jag kan inte hjälpa hur jag tänker
jag kan inte råför när mina ögon blänker

det bästa vore att kunna gå vidare, jag vet
men desto mer jag försöker glömma, desto tydligare ser jag det
det är inte fysiskt, utan det är psykiskt det stör
det går inte ändra, det är inte framför mina ögon, utan innanför

så fort jag är ledsen undrar du vad det e
när jag är okoncentrerad och glömmer att le
älskade vän, förlåt att jag är hopplös på att börja om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0