sextest för modiga

Nu när jag ändå knappt har nå läsar kan jag passa på å svara på detta som jag blev utmanad av Anna på.
Och ingen tvingar just DIG att läsa, det är upp till var och en.

Är du oskuld? - nej
Någon gång haft sex med samma kön? - nope
Vem hade du sex med senast? – A
Kollat porrfilm? - jämt med jonsson!
När blev du av med din oskuld? - 14
Haft gruppsex? - glöm
Haft sex på öppen plats? – jo
Drömt sexdrömmar? – säkerligen
Sugit av någon? - yeahman
Slickat någon? –
Ångrat att du haft sex med någon? - yepp
Hur många oskulder har du tagit? - ingen vad jag vet, tack gud!
Har/haft kk? - maaybe baby
Haft sex med någon annans pojkvän?- woops
Tänkt på någon annan när du haft sex?- tvek
Haft sex med någon kompis bror / syster? - ja
Somnat under sex? - däckat jah
Haft sex när det är andra i rummet? – ja
Varit med någon som är lika gammal? - nej
Varit med någon som är över 18+ år? - jo
Varit med någon som är yngre än dig själv? - näää
Gjort sönder något när du haft sex? – haha..
Blivit påkommen under sex? – ja


Haft sex:
I en bil? - ja
I snön? - nej
På offentlig toalett? – ja
I duschen? - ja
I badkar? - ja
På badrumsgolv? - ja
I sjö/hav/pool? - ja
I någons förälders säng? - ja
På stranden? - nej
I någon annans säng? - Ja
I din egen säng? – yep
På ett köksbord? - ja
I en soffa? - ja
På en stol? - nej
I en garderob? - hah nej
På ett sovrumsgolv? - ja
På ett köksgolv? - nej
I gräset? - nej
I en rabatt? - nej
Var det pinsamma frågor? - nope


Jag utmanar dom som vågar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0