blä



Ungefär som larsa känner jag mig just nu! Trött uta helvette.
MENMEEEN.. Noga liksom

Idag har jag växlat pengar inför egypten. Växlade 1500.
Sen fixade jag ett annat bankomat kort inför just resan! Å där satte jag in nåra tusen.
Hm.. Mer då...................... JO JUSTE!  Ha varit på skolan och pratat med min "mentor",
fick även nå böcker med mig, så jag kan plugga när jag ligg på plajan. Haha, nämen..
Tror jag ska göra bort det där nu innan jag far(A) Men vi ser väl=)


Ja, nämen.. Annars då?
Trött & less, ont i kroppen. Hosta osv.
Sen när jag vakna imorse had jag lock för ena örat. HUVVA!
Känns sådär att flyga på lördag om jag ska va så här..
Har fan int packat allt än, blir galen! Hatar sånt här, för jag glömmer alltid en massa och ja..

SKIT SAMMA! Ska gö nå vettigt, herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0