den du





Lovar du att vara ärlig? yepp
Du heter: denice
Smeknamn: nisan, denne/denni, dennan osv
Låt som när du är ledsen sörjer till: does anybody hear her
Beroende av : chilinötter & cigg
Vad behöver du mest just nu: vara i egypten
Vad tror folk om dig? för mycke
Stämmer det? oftast int
Vad får du oftast komplimanger för? brösten?
Hur imponerar man på dig? va bara dig själv, så kanske
Brukar du skratta för dig själv? haha ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Kan tänka mig det. Men nu kom en kompis förbi. Sov så gott så hörs vi någon dag, borde hitt på något tyck jag:) Puss!
vart bor du? hos sis
Trivs du där:? mycket!

Äger du några converse? yesman
Vad har du för mobil? sony ericsson w995
Hur svarar du i mobilen? oftast "jaaa", eller bara "denice"
Vem ringde du senast? Martin
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? det kom jag int ihåg ;P
Antal timmar sömn inatt? lagomt, tror jag
Sov du ensam? nej
Brukar du komma i tid? oftast int

När mår du bra? När jag är i stugan..
När blev du fotad senast? igöööör
Hur känner du dig nu? trött
Vanligaste färg på dina kläder? vitt och svart typ

Vad saknar du? massa
Favorit dryck på morgonen? inge
När brukar du oftast gå och lägga dig? oj, olika
Är du blyg? Oftast int
Sysslar du med någon idrott? nope
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? maybeeeee
Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag? haha! Had jag vari pöjk had jag nu gjort allt som pojkar gör=)
Är du nöjd med ditt liv? det blir vad man gör det till
Vad är det värsta du vet? åska!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? beror på

Vad längtar du till? 3 september!
Har du bra vänner och äkta vänskap? jovars
Vad är det finaste du fått? inget?
Om fem månader? 9 januari?
Om ett år? lika lite som nu^^

Du samlar på? nada
Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen
Har du strumpor på dig nu? nope
Är det okej att gråta? det äre väl
När grät du senast? int för så läng sen

Bär du glasögon eller linser? nej
Har du piercing? yesman
Vill du gifta dig? typ=)
Vill du ha barn? Ja!
Är du bra på att laga mat? bacon?

Är du fly grädd? nejdå
Hur vig är du? som en pansarvagn
Vilken är din favoritglass? bra fråga
Tror du på ett liv efter döden? jao
Bor dina föräldrar tillsammans? .....

Vilken ögonfärg har du? gröna
Röker du? yes
Hur ofta tränar/motionerar du? när jag känn före
Vad är det viktigaste i livet? min fina leon!

Kommentarer
Postat av: Tony

DU saknar dig gubbe som fan :)

2010-08-09 @ 21:55:31
URL: http://www.facebook.com/TonyKarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0