helt sanslöst!



Nu är jag uppe i några tittande!
Och jag gråter varenda gång.. Fyfan!!

Jag hoppas verkligen att den värstaste värsta inser när den ser denhär!
Det låter som en jävla klyscha å säga, kör försiktigt! Folk tänker jämt bara, jaja.
Sen lik förbannat hamnar man i diket, upp och ner, ihop klämd med en annan bil ELLER på bårhuset.

Jag vill typ inte ta körkortet när jag ser den. Inte pågrund av mig själv. Har aldri tvivlat på mig.
För jag kommer vara den lugnaste i världen, typ. Men just pågrund av alla andra galningar i trafiken.

..Jag har alltid gillat att åka fort, jag har tyckt om det här galna! Men efter olyckan här i ume har jag ändrat mig,
jag har ändrat min syn på livet, och mycket mycket annat! Man ska fan vara tacksam, leva i nuet & ändra på saker och ting som är dålit. Iaf, försöka. För mer går int å göra. Men så länge man ha försökt, kan man va nöjd!

Såå.. ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0