När tveksamhet gror, då jag är långt från beslut

Förresten så drömde jag en galet mysko dröm när jag slumrade på soffan tidigare idag..
Den var verkligen inge kul.. Det var en kille med i den, en kille som jag absolut inte gillar idag!
Det kändes lite som om han ville förstöra, jag var hemma hos honom, allt var konstigt..

Och på nått konstigt vänster var jag samtidigt någonstans, typ i lule med mor & far å ja. familjen.
Det var också otroligt jobbigt! Det var liksom inget som stämde, det var bara en stor klump i min mage,
ett tryck på mitt bröst. Allt var så där sjukt dåligt & jobbigt..

Ja, näe.. Orkar int gå in mer på det eller på känslan jag har i min kropp just nu.
Så, jag ger er en låt, som egentligen passar in precis just i detta nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0