sitter på bussen..

Hej och hå, vilken jävla svineri! Haha!!
Säger då fan bara det.. Men men ;P Nu är jag påväg home iaf.
Sitter på bussen med min fina på sidan om! Alltså leon=)

Ida Sabina Wall, kan gå och dö! Förstår int hur man kan va så dum?
Sen förstår jag int, att DU ALDRIG lär dig. Fyfan
Nu e jag less, på riktigt!



Leon är iaf helt underbar, och han får mig att må SÅ BRA! I love him♥

Sen återigen, gårdagen.. FYFAN!
Jag somna väl kring halv sju imorse, det säger väl en del iaf?
Sen ja.. Det spåra

Ni kan få nån bild, eftersom jag ändå ha så tråkigt här på bussn.
Sen ska jag då kramas med leona & titta på alla djur, skogar & vatten som vi kör förbi!=)

vad hende liksom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0