SJUK

ÅÅÅÅKEJ! Jag har aldrig varit så här dålig i hela mitt liv! FYFAN, va jag mår..
Hostan är värst typ, sen ont i halsen, öron, ja hela kroppen. -ryggen osv. Snoret riinner.

Jaa, jag är riktigt sjuuuuuuk. Och jag hoppas det är bättre innan vi ska fara. För jag orkar int ha infektion, elr jamen nå virus. Så jag int ha nå bihåleinflammation, eller ja. Jag behöv ju bara va som jag är nu, så kommer jag inte kunna flyga. Förstår ni hur ont jag sku få, överallt? Typ örorna sku slå lock, sprängas och hjärnan kommer rinna ut. HAHA! Nämen allvarligt. Det kommer aldrig gå. Såååå, nu vill jag bli frisk. Jag har elva dagar på mig. Eller tio! För på lördagen MÅSTE jag vara helt frisk. Annars dör ja




pigg tjej 93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0