aaa

tjabba tjenare. Idag har jag varit en duktig hund och klivit upp rätt tidigt. (även om jag snoozade i en timme) Sen åkt ner på staden och tagit mig ut på draggen å sett julshowen. Helt ok bra faktiskt. Eller fan bra vare! Sen for jag och simmade en timma. Jävligt jobbigt faktiskt, haha! Men skönt och ännu skönare med bastu och mandariner efteråt! :D Annars så vare snökaos ute när jag var klar och fick fan vänta 40 min på bussen. SNABB? Rätt less va man då, haha! Men men, allt ska int va lätt=)

..helgen närmar sig också. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Vill fara upp te gubbn men det känns lite jobbigt. För när jag ska hem kommere säkert vara en massa jävla folk (jöbbigt) och sen vet jag inte om jag borde spara pengar kanske.. SEN äre väl fest som nalkas men jag är ju inte värdens taggade på det. Å då blire ju nå billi vin isf och hemma fest! Eller så kanske ba sitta hemma med en film å nå morötter å dipp? Någon som e sugen? Har ju en natt att bestämma mig på. Haha.. Hatar fan sånt här:(:((::( Saknar ju grappen gaaanska hårt just nu MENMEN


tjing på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0