Jag vill inte leva det här livet längre



Klicka igång låten, läs och sluta tro så mke, sluta snacka skit och sluta med att vara sånna jävla idioter.
Jag loaåpkdfeameöaenae åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

Jag vill skriva, jag vill prata, jag vill berätta.
Jag vill leva, jag vill finnas, jag vill betyda.
Är det för mycket begärt?

Jag kan inte minnas när livet gett mig något bra, jag kan inte minnas när något har gått som det SKA.
Så vad i helvette gör jag kvar här?

Jag säger varje dag att jag kan, att jag vill och att jag kommer lyckas!
När jag pratar med folk om allt som har varit eller allt som är och runt omkring med nya människor, bekanta, bästakompisar eller familj så har jag alltid samma inställning. Alltid alltid alltid!!

Men nu.. Nu är jag slut. Jag har tappat all min ork, min tro på mig själv..
Jag sover bort dagarna, jag mår inge bra längre.. Å jag som hade varit ångestfri så länge, jag som hade börjat se allt så jävla ljust å bra, JAG SOM HADE BÖRJAT TRO PÅ ATT ALLT SKULLE BLI BRA

Nu sitter jag här i min säng, ångestfylld med tårar som rinner. Vad vare som gick fel den här gången då?
Vad gjorde jag för fel?


Jag är fylld av hat, jag vill bara skrika, slåss å sparkas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0