broken wings

F U C K! Mmmmmmmmm, det är typ jamen det som kommer ur min käft nu för tiden. FUCKFUCKFUCK!!
Jag försöker le, jag försöker vara glad, hitta på saker, se saker från den ljusa sidan. Som man bruka säga..
Men såhär är det och lär alltid va.. Sammanbrotten kommer alltid vara med i mitt liv. Tror jag


När jag känner mig glad & tänker framåt, positiva tankar allt för länge, dras jag ner av något. tillslut..
Just nu känns det som att jag bara vill ställa mig upp med armarna uppsträckta i luften långt ute i ingenstans å bara vråla! Skrika skrika skrika i sinne ända tills jag faller ihop. Ungefär

Samtidigt har jag en känsla av att bara riva upp hela bröstkorgen, slita ut allt det där "mörka" där inne.
Det som trycker så hårt innifrån, det som får mig att tappa andan, gråta och känna smärta..

Ååå, nu låter jag som ett psyk. Eller ett emo kanske?
sry

Kommentarer
Postat av: ...

absolut inte! låter som att du vill ha ett vanligt liv utan det "mörka" som får dig att känna som du gör nu. :)

2010-06-10 @ 12:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0