fredag utan alkohol

ååååå, jag känner inte för att skriva något.. ÅRE KÄNNS FETTISH DRYYYGT ATT LÄGGA IN BILDER!!1 blööh
vet inte riktigt vad det är med meeejjee. Är förhoppningsvis bara lite trötter just just nu.

Meeeeeeeen, någon bild kan ni väl fååhåhåhåh.
Var ju ner på tivolitt med Leona idag, jag bea å sabina=) Bea fick åka, för varken jag elr sabina örka ;P
Leon hade skeeta kul & ville inte fara där ifrån i första taget! Men teslut fick vi ju han där ifrån, å då begav vi oss te bowlinghallen å chitt chatta med Anton och "pangade" lite. Enligt leon :) Han blir helt crazy när han kommer dit. Han tycker det är så himla roligt! Han vill göra TYP allt precis samtidigt. Haha! Super gölli =D

Ja, nämen. Det är typ det jag gjort i kväll. Eller a, suttit typ resten av kvällen/natten på ballen å rökt med mina systrar om vart annat. Å nu ska jag ut igen. Ni får bilder imööörra. Har TUSEN stycken, från allt möjligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0