BLÖ

Jag hatar, hatar, hatar det här! Jag hatar allting & mig själv!! Helvettes..
Vet inte vars jag ska ta vägen längre. Jag orkar inte prata, jag orkar inte skriva, jag orkar inte vara vaken.
Jag vill inte längre.. Jag vill, kan, vågar, orkar som inte ta tag i detta. Död nästa?


Allt tär så in i helvette på mig. Vad det än är! Jag fixar inte det, jag är så jävla söndertrasad inombords.
Som jag sa te min syster igår. "Jag vill bara gå ut å ställa mig på balkongen å VRÅLA!" Å så känns det än idag, jag vill bara skrika ut allt som gör så ont. ontontontontontontontont.. =(


Ochh nu har jag... FUCK!

Kommentarer
Postat av: ...

jag skriver min msn på bdb, bara adda om du vill prata :)

kämpa vidare!

2010-06-27 @ 13:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0