FORTET

Som sagt! Fortet var galet, riktigt sjukt galet.. BRA!!
Ni som inte vet så äre typ som boda borg. Man går in i olika rum(baner) och ska lösa det som ska lösas;P
Eller a, man kan ju sere som fångarna på fortet också, det vet ju alla vare är=D

Hur som helst.. Hur många banor klara vi? typ tre max. HAHA sämst är vi:)
Jag är blå fulla knäna efter all jävla krypning i "aphuset". Man skulle krypa runt i mörka små tunnlar typ å leta bananer å trycka på dom, man skulle hitta typ sju st, eller så vare nio? minns fan inte. Låter kankse inte så värst kul, men det vare faktiskt. Sen så har man typ såhär 3-5 minuter på sig på varje bana sen startas en röd lampa å då har man 30 sekunder på sig att ta sig ut ur rummet, haha! Helt GALET, är ordet!!

roligaste på hela alltet var nog när vi kom in i nått jävla sjörövar rum. Man fick inte nudda golvet, så man skulle gå över nå jävla grejer. Vi faila ju dom tre typ första gångerna, så vi fick gå ut och sen börja om igen. Men hur som helst, när man tagit sig över "vattnet" så skulle man åka en jävla lingrej. Sjukt svårt vare. För man stod på en liten fyrkat i ett hörn (fick fortfarande inte nudda golvet) Och TYP ingen av oss nådda ju upp till den där grejen, så jag var tvungen å typ hoppa, elr ställa ena foten på en grej som stack ut från väggen, (JÄTTE SMAL!!!) sen ta i med händerna på den där man sku hålla i sen vare bara att åka iväg. jag skrek hela vägen, " får man nudda golvet, får man nudda golvet, får MAN NUDDA GOLVET? Ingen svara så jag åkte rakt in i väggen, HAHA! PANG lät det ba, sen tappa jag taget å ramla ner i golvet. Lyckligtvis fick man nudda golvet där så det var ju lugnt;D Sen när angie åkte så tappa hon taget i fartet å ramla rakt ner i golvet HAHAHA! Så ja, det var ju ba å gå ut ur rummet igen.. Stackarn bröt ju fan ryggen. HAHA!! Tur det finns med på film ;)

Sen sket jag fan ner mig i ett av rummen. Det var liksom en hög vägg, som lutade som man sku ta sig över. Men den var ju AP HAL, så det gick inge vidare. Och alla vi fyra är ju rätt korta och rätt svaga. Så... HAHAHA, jag tror fan alla hade velat se det hela.. Det börja med att vi smartskallar står å disskuterar om HUR vi ska få över oss dit. Vi bestämmer oss för att försöka få över mig först, som är minst. Vi börjar med att försöka lyfta upp mig, ställa oss på varann osv. 5 minutrarna gick rätt fort. Så vi fick TYP börja om ett antal gånger;) Gled ju å ramla ner på golvet tusentals ggr också. Men tillslut lyckas vi komma på ett sätt som fungerade. Angie och sabina ställde sig på knä mot väggen sen ställer jag vardera fot på deras ena axel, sabinaj står bakom och ser till så att jag inte ramlar. Angie och sabina ställer sig upp å sabinaj puttar på, jag får tag i andra sidan väggen å kan TYP dra mig över, sen ba poofff rakt ner i backen på andra sidan OCH DÅÅÅÅ, börjar den röda lampan blinka. PANIK FICK JAG KAN JAG LOVA!!!! Som tur var hittade jag en annan dörr och tog mig ut=)

Sen vare en massa andra roliga rum. Kul vare=) Speciellt när vi försökte slå vara kloka huvuden ihop å lösa dom kluriga rummen.. Tror aldrig jag har garvat så mycke. haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0