happy

Min underbart fina, gosiga bästa systerson förgyllar mina dagar, utan honom hade jag legat å grinat mig genom livet. Han är sååååå bäst♥  och det finns inget bättre än när jag får låna honom, som jag nu gjort=) Sova med honom, busa, se film, promenaderna, jamen allt tillsammans med han är awesome!! :)

Igår for jag å mötte upp sabina på stan, sen for jag å leon hem hit, vi mööös en massa, såg filmer å sånt där mysigt. Sen gick vi å la oss hyffsat tidigt & klev upp åtta imorse. Så vi har haft för oss en hel massa denna låånga dag =) Och nu låter det som att gooosebullen ska stanna en natt till, wiho♥


Och på tal om ingenting sådär, så har jag suttit å fnittrar lite smått åt nå gamla "texter" som jag skrivit för nå år sen, bland annat i loggen på fejjan. Rätt jävla skojsigt :) Kan bjuuuda på några från fb


"Men hallå seriöst vad har hänt med ditt ansikte ? Din mamma kanske trodde att du skulle bli snyggare om hon slog in en stekpanna i ansiktet på dig" hahahaha, alltså jag orkar inte

"stod i duschen idag med emma sittandes på toan som sällskap.. Då jag utbrister; Allltså fyfan emma, bea å adde borde fan tro att jag är lagd åt andra hållet eftersom jag ALLTID ställer mig i duschen när jag har tjejkompisar här och vi är alltid tillsammans här inne... Efter ca 2 min hör jag adde utanför; Denice, det är bara bra, då slipper jag köpa dagen efter piller!"

"
upptäckte just sin feting jävla, STOR SATANS bula bak på skalln =( Som hon så bra lyckats förträngt.. Orsaken till denna är en full denice som springer allt vad hon orkar(nästan), hoppar å drar ihop benen och kastar sig bakåt i kanonkulan ställning för att landa på Gille i sängen, men missar! Ja resten räknar ni nog ut själv. Väggen och golvet skötte det där så fint, elementet också. FYFAN"

"
Fy inte min dag idag , börja med att jag fick gardinstången i huvet. Vart arg som fan, bestämde mig för att gå till carlshem å sola. när jag kom dit tog inte aparat jäveln min 50 lapp. Fick gå ner på macken. Var less som fan. Växlade, gick tillbaka. Solade och skulle gå hem, den jätte korta biten...Tänkte då vara lite smart å ta en annan väg. Som visades vara något av det dummaste jag gjort i hela mitt liv! Kom till en jävla skog å tänke äsh lika bra, följde stigen. Och nästa stig, å vände lite riktnig å sådära. Sen var jag totalt vilse. Utan någon mobil. Å inte hitta jag tillbaka till där jag kom ifrån. Så där ramla jag omkring i thaa hood, över myrer å dylikt..."

"
misslyckades såklart med våfflorna.. Tror seriöst att jag blandade ner typ påsar med soppa i. Fyfan dom smakade jätte jätte vidirigt.. Så jävla dåligt att jag var tvungen att ringa Bea, som tur var va hon hemma, hon låg å sov så hon fick upp å hoppa, göra nya åt mig =D Awesome"

"
ALLTSÅ GUUUUUD, någon måste ju skämta med mig!!!!!!! Jag tänker seriöst aldrig mer ställa mig i ett kök, inte ens GÅ IN i ett kök. NU HAR MAN skurit sig i fingret också. -hacka grönsaker borde jag vara bra på, eftersom jag hade ett äckligt marsvin när jag var mindre. Men icket.. Jag hoppas & BER om att det här vänder snart, orkar inte vara så här dålig"

"
näefan om man kanske sku ha städat. Man ska ju fasen få finfrämmen i helga ;)....
hahahha upptäckte just att jag fan hade blommor... Som är helt jävla uttorkade, såklart! Jag har då aldrig vattnat dom sen jag flytta hit. Hahaha ooops"

"
träffa en kille ute ida, som tuckte min näspiercing var sexig. När det kom fram var mina tre andra satt ,vart JAG ännu sexigaare. synd han var så ful... Sen bussen hem var katastrof. Fan fullare än fullast. Sen en fittunge som var full(are än mig) jag brann ju! Finns inge drygare än odrägliga personer nä'r man sjävk inte äör det! Nu blie massaor med vatten sen sängen, psuss på dig min emm,a sonm inte ärm ed mig inatt"

"Brorsans polare hälsade på så jag fick snaska snase iaf! hahahahhaha dööööööööör"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0