I loved you more Then you will ever know

Det här är inte jag, det är inte jag! Ni har sett mig, jag har sett mig i bättre dar! Dagarna har varit korta, men dom har funnits. Jag, den bra denice har funnits. Varför gör och är jag så här? Jag vill ju inte leva ett liv som det här. Det vet ni, det vet jag! Varför kämpar jag inte som jag alltid gjort? Varför ger jag mig, när jag aldrig någonsin gjort det tidigare? Jag har fallit, det har jag gjort.. flera gånger. Men jag har FAN ALDRIG gett upp!!!


Jag skäms för den jag är idag.. Jag pratar inte lika mycket "om mig" själv längre. Jag har inte mage för det, jag kan inte stå för det jag gör! Alltså vaaaafaan, jag är ingen bitter person, jag är ingen person som ger upp bara så där! Jag är fan inte det! Ta dig samman för fan, allvarligt! Dras inte ner igen, kämpa nuuu!


Jag klarar varken av att se mig själv misslyckas nå mer eller att såra & göra människor som jag älskar besvikna.. Folk omkring mig, nya, gamla, vilket som. Alla omkring mig förtjänar så mycke bättre!!
Om inte minst jag själv..

Jag har verkligen legat och tänkt nu. Tänkt på mitt liv, genom alla åren. Tänkt på vad det är som gör så ont, vad det är som får mig att må som jag mår och vad jag får ut av att "leva" som jag gör nu..

Det här måste verkligen vara sista gången jag gör så här mot mig själv och människorna omkring mig!
ALDRIG igen ska jag ta till med något som "bedöver" det jag känner inombords, aldrig!
Nu måste jag allvarligt, bestämma mig. Det här håller inte längre! Nu står jag här och måste välja vilken väg jag ska ta, det finns ingen återvändo. Jag måste bestämma mig, på riktigt!

Valet känns hyffsat lätt. Bara att välja, bu eller bä.
Det är väägen som är tung, ellerhur? Jag måste tro & lita på mig själv, kämpa eller ge upp.





Det fanns en anledning till att jag tatuerade mig i tidig ålder, eller hur fina mamma?
Du valde ändå mig före dig själv, du gav ditt liv till mig. Så jag ska tammefan leva det för dig♥

Alis grave nil - "Ingenting är för tungt för den med vingar"

Kommentarer
Postat av: Sis

Det kanske känns som bu lr bä just nu. Jag vet, jag har varit där du är idag:( Men jag vet också att det som inte dödar gör oss starkare. Och det liv vi har med i bagaget är det som gör oss till en ödmjukare människa som har lättare att förstå sig på andra människor med problem. Se din historia som ngt som gjort dig till den underbara och älskvärda människa som du faktiskt är.



Sen tycker jag att du gör helt rätt i att ta tag i ditt liv, ingen annan kan göra det:) Jag vet att du fixar det, för din och mammas skull. Tänk på att göra henne stolt:) Och jag vet att hon skulle vara sjukt stolt om hon visste att du tog tag i ditt liv och din framtid. Jag älskar dig D. Puss SIS

2010-03-16 @ 18:07:13
Postat av: Emelie R

:) fint!

2010-03-17 @ 13:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0