tider

-              Emma K | pleje säger:
http://open.spotify.com/track/0Y8HM0fo5cgKycfYv2kLxD
kommeru ihåg?
i ditt rum på rotberget
vi älskade låten:P
,nisan säger:
hahaha
-              Emma K | pleje säger:
haha
minns du? :p
,nisan säger:
vare i rummet där nere?
-              Emma K | pleje säger:
nej
uppe
tror jag ^^
,nisan säger:
där emil ha ?
-              Emma K | pleje säger:
ah
http://open.spotify.com/track/6Pr5e1NsmLvu2gKlFAezO2
,nisan säger:
hahaa där gick vi ju jämt lös
-              Emma K | pleje säger:
å de va din låt
du lyssnade på den 24/7
haha jaa
men den dära på MTV vare volymen på högsta och sen ba ÖÖÖS
,nisan säger:
jaaaaaaaaaaaaaa :D
-              Emma K | pleje säger:
japp :D
men den var nere
patience  :P
,nisan säger:
aa jämt =)



den första



den andra ( min favvo låt)


Förstår fan inte hur vi kunde lyssna på den där hemska låten med petter. Men jag minns att jag tyckte den var suuper då, haha!! Inte okeey, men å andra sidan har vi gjort mke som inte är okej:)

Jaaaaa, åsså andra låten, PUSSBA! Blir typ helt varm i kroppen, tycker den är lika bra idag(A) haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0