tidsfördriv

mitt liv har jag:
Rökt? yes
Snusat? yes
Druckit så mycket att jag spytt? yes
Stulit en bil? maybee
hånglat med någon av samma kön? yes
Sovit i samma säng med någon av samma kön? yes
Haft sex på offentlig plats? yes
Snattat? yes
Blivit arresterad? yes
Gått på en blind date? nope
Ljugit för en vän? yes
Skolkat? yes
Sett någon död? Nej.. men velat göra!
Varit utomlands? yes
Flygit flygplan? Nej, men har åkt med.
Gått vilse? yes
Varit nära på att dö/skadat dig riktigt illa? några gånger, ja
Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra? yes
Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan? yes
Dansat i regn? Jaa :D
Fått ett sugmärke? ett?
Sett solen gå upp med någon du tyckt om? yes..
Grillat på en strand? yes
Varit förälskad i en lärare? nope
Haft sex med min lärare? nope
Legat på rygg och sett molnen flyga förbi? Johodå

Somnat i skolan/på jobbet? OM jag har
Använt ett falskt ID? yes
Rört en orm? yes
Sovit under stjärnorna? vene
Blivit missförstådd? joho
Vunnit i en tävling? ja :]
Gått mot rött? yes
Blivit avstängd från skolan? yes
Varit i en bilolycka? yes
Haft kramp? yes, efter en feeeet orgasm
Ätit ett helt glasspaket på en natt? glöm
Varit vittne till ett brott? yes
Fått en önskan inslagen? nej.
Haft sex med ett djur? men dö.


 

Smakat torrfoder till ett djur? yes
Sagt till en främling att jag älskar honom/henne? njee
Suttit på ett tak? yes
Skrikit så att jag inte fått luft? yeepp
Pratat i telefon i mer än 4 timmar? faktiskt, sjukt va?
Stannat uppe hela natten? yes
Brutit någon kroppsdel? yes
Fuskat på ett prov? eeeeeeeeh ett?
Glömt någons namn? hela tin
Sovit naken? varje gång


 

Ooj, så roligt va? Visst låter jag glad? Taggad på livet å så?
ÄÄääh, glöm det! Bio imorn med fin tjejorna iaf ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0