today






Idag har jag haft min nya fina jeans skjorta, lack tightsen, convers dojjorna och glajjorna!
(olika sockar, som oftast också..)
Det har varit riktigt vårigt och fint i umehå today♥

Jag har dock inte hunnit med så mycke denna dag..
Åkte med Arvid och Andreas ner på stan, gick på banken och kirra ett nytt kort (eftersom duktiga jag har slarvat bort mitt, vad äre nu femte? bankomat kort.. Även glömt koden på alla så.. =D ) Sen har jag käkat lite glass. Varit på affärn med sis, gosat med leon, sett lite movie å nu ligger jag i sängen. En helt ok dag med andra ord!:) Nu blire karameller å lite mer film;D Och påtal om KARAMELLISAR, så äter jag som ett jävla djur nu. Gör jag annat än trycker i mig massa elerlellelelrleelrlrlrlrlr? Chips hit, godis dit, popcorn, mackor, mat, mackor, frukt, ja allt hela tin, varenda vaken minut typ. Man sku nästan kunna tro att jag är på smällen. Tacka gudarna för att jag inte är det! MEEEN man börja ju nästan fundera, höhö! Nog om det nu, ingen dör väl av lite gottigheter? ....Vi får väl hoppas

NÄÄÄE, natti på er nu! Elr näe inte riktigt än, eller jo! Elr näe fan, slänger nog in något inlägg senare ändå så, är inte så tröttis ännu. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0