Happy now





















Åååå, jag känner mig så glad!
Igår skrev jag till en tjej som sökte medryttare/skötare till sina två hästar och idag fick jag svar.
ETT BRA SVAR :D Tjiiihoo!!

Jag låg som sagt uppe i natt å hade som inget för mig, ville inte heller sova så gick in på blocket (FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ RIIKTIGT LÄNGE) hittade en annons å tänkte, fan jag provar skriva (eftersom jag aldrig gjort något sånt tidigare) och sen för att jag varit riktigt sugen på att ta upp ridningen igen! Sagt å gjort så skickade jag iväg ett mejl, om mig själv och om hästar jag haft osv. Trodde ju aldrig att jag skulle få svar så här fort, eller att mejlet skulle vara så possitivt. Trodde ju inte heller att hon fortfarande behövde hjälp. Ååå jag är så glad nu och snart är det sommar också. Nu känner jag mig på riktigt bra humör!! =D

Trodde fan aldrig heller att jag skulle ta upp ridningen igen efter att jag å min ögonsten skilldes åt.
Men nu, ååååhkefsmkela haha jag känner mig helt.. Ja vet inte vad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0