Dag 01/ om mig

Jag heter Denice anja ewelina wall & jag är 17 år, en månad och 17 dagar gammal.
Egentligen är jag nog en ganska så lätt människa att ha att göra med, även om det inte alltid verkar så.

Annars så.. är jag envis, snäll, spontan, jävlig, rolig, tråkig, impulsiv, dum, galen, tuff, oberoende, beroende, tatuerad, piercad, mommig, moffig, kär, smart, korkad, lost, glad, sur, bäst, sämst, pratglad, jobbig, omtänksam och jävla klockren.

Jag är en flickvän, dotter, syster, kusin, systerdotter, barnbarn, vän, fiende och omtalad.

Jag gillar att sura, sjunga, äta, skratta, kittlas, mysa, kolla på film, parta, vara full, köpa kläder, ha sex, lyssna på musik, ha djur runt mig, vara omtyckt, dansa, åka bil osv. Sen tycker jag väldigt mycket om ridning och allt som har med hästar att göra! Men mest av allt gillar jag mina kära vänner, min familj & tony.

Jag gillar inte skavsår, bråka, huvudvärk, mensvärk, att gråta, dåliga nyheter, myggor, ångest, dåliga filmer och jobbiga människor.

Jag är rädd för att bli lämnad ensam och att dö innan jag är klar med mitt liv.

Jag är allting på en gång och samtidigt ingenting.
Nu känner ni mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0