"Döden är inte den största förlusten i livet; den största förlusten är det som dör inom oss medans vi lever..."


Jag har suttit ett tag nu och försökt skriva på "dag 02/ min första kärlek" men shiiiiiiit va svårt alltså!
Så jag gav ärligt upp det. Känner mig lite för trött och slut i huvet, orkar inte riktigt tänka å sådär.

Idag har jag hängt med min syster Sara, heeeeeeeeeela dan. Vi har varit hos jossan, rivit tapeter, ätit köttibullar, sett tv, varit ute med bogge, snackat skit, skrattat, osv osv. Och nu ligger jag här i sängen. Vart sådär tvär trött som jag brukar bli ibland, så trodde fan int att jag sku orka gå hem från sara, haha! Hade jag legat kvar eller stannat en stund till, DÅ hade jag inte tagit mig där ifrån kan jag lova er. Men det är ju en annan femma=)

Tanken var att jag sku upp med tuppen imorn och fara med sabina på stan och göra massa, sen färga hår osv. Men aphuvet har inte hört av sig så jag tänker inte sätta mig på den bussen eller kliva upp tidigt. Så det för helt enkelt bli en annan dag. Om hon nu inte hör av sig ikväll. Vilket hon inte kommer göra! Och imorn lär jag sova jävligt hårt och för det andra så lär inte ens hon va vaken när jag egentligen ska måsta kliva upp, så det kommer skita sig vilket som. Men nog om det. Kolla lite blocket & glo runt lite till sen blire fasen sovning! Så gnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0