Kärlek

Ja, oj va flännigt inlägg nedanför. Men jag var så jävla ledsen och nere..
Var väl inte riktigt rättvis kanske. Men ibland känns det bara som att det är så.

Men kärlek finns på så många olika sätt. Kärleken mellan en själv och ett djur tillexempel. Den har jag fått känna på, på riktigt. Sen mellan en förälder och ett barn. Mellan syskon. I ett förhållande. Det finns många exempel men från grund och botten är dom nog alla ganska lika ändå. Jag har fått känna på alla möjliga, på massa olika sätt. Men jag önskar och hoppas att mitt kämpade ska ge med sig till ett fint och bra förhållande med mina nära och kära. Så jag slipper alla onödiga bråk, depressioner, negativa tankar som orsakar all smärta och panik. Jag hoppas att jag en dag ska få må så där himla bra av att få känna kärleken. Vara otroligt lycklig VARJE dag och inte bara nått litet tag någon dag.

Kärleken är ju faktiskt något vi alla behöver och kärleken är otrolig på alla sätt.
Jag är tacksam för dom som finns för mig, dom som får mig att känna mig just älskad. Tack!

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos <3

Gå gärna in och tävla om att bli dagens blogg!

Puss <3

2010-12-03 @ 08:19:47
URL: http://ammis.se
Postat av: Anna Koistinen

Kärlek kan vara hopplös, göra ont och samtidigt vara helt underbar - så en lagom mix av allt kanske är att föredra.

*Hopplösheten - för att man inte ska sluta kämpa

*Det onda - för att kunna känna när det är riktigt bra

*Det underbara - för att bara kunna vara...



Tänker på dig ofta och hoppas att du har det bra!

Ge inte upp hoppet om att finna lyckan - och det gäller också att kunna se den, glöm inte det!

Kram <3

2010-12-14 @ 03:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0