u m e å i mitt hjärta

Hej och hå, hej och hå. Livet knallar påååhåhåhå.
På fredag beger jag mig åt ume, ska träffa min vårdnadshavare sen efter det ska jag å gubben k a n s k e fara och simma. OM, OM, OM, OOOOOOM vi orkar. Sen blire bioho. Annars vettetusan vad som händer i helgen. Äre någon som vill göra nå? HOJTA TILL! Så länge sen man träffa alla nu. Men int så lätt när man sitt i träsket ;P Sååå, någon som vill ses sääg till!=) Annars så ska jag och kolla på en lägenhet på måndag, känns gött! Och ja, den är i umeå! Hoppas verkligen att det är något för mig så det blir inflyttning så snart som möjligt. Saknar mitt fina ume och mina fina vänner!! Tills dess får jag vara nervös och gruva på.. Men det ska jag nog klara av :)

 

Och har ni inte hört den här, så måste ni! Fyy va man fastnar fören, riktigt grymt bra:)





Med det säg jag väl herråå, ska springa & pinka sen hoppas på att karln är klar med veden snart så jag slipp ligga här självish. Lite lång tråkigt. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Stefan

Stockholm är rätt okej, fast Umeå är klart bäst! ;)



Lyck till me lägenheten :)

2010-11-10 @ 23:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0