så är det

Anledningen till att jag inte skrivit något här är just för att det inte finns något att skriva.
Jag är tom och allmänt borta i skallen typ. Det är mycket just nu, sen så bor jag inte längre där jag har bott dom senaste åren.. Så lever lite på vägarna typ. Känns som att jag inte gör annat än att sitta i bussar/bil fram och tillbaka. För jag vill inte va ivägen för andra, jag vill inte ta plats. Så jag vill helst inte stanna nå länge på ett och samma ställe. Det är lite jobbigt för mig, faktiskt. Sen så äre inte många ställen jag känner mig trygg på. Alltså den trygghet som JAG behöver för att må hyffsat, för att kunna stå liksom. Annars börjar tankar och känslor spöka. Så just nu är det lite jobbigt för min kropp att hänga med i svängarna. Jag försöker tänka possitivt & framåt, men inte alltid så lätt.. Men jag försöker! Och det är huvudsaken=)


Annars så ja, det finns väl inte så mycket att säga..
Tidigare idag när jag läste tidningen efter middagen så kom Lasse W på radion & det kändes kan jag lova. Fy vad det brände och sved. Han & hans låtar betyder oerhört mycket för mig, hos mig! ..Han & hans låtar väcker så jävla mycket känslor för OCH HOS MIG!! Känns lite jobbigt allt det här, menmen! Nog om det

På tisdag morgon åker jag ner till sthlm med sabina, vi ska bo på hotell, se alter bridge osv osv.
Det ska bli otroligt skönt! Känns verkligen behövligt!=)



Saknar mina små skitisar! :(

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hämta hunna, det är trots allt dina!

2010-10-31 @ 21:11:44
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jag tror på dig! :)

Hoppas du får det trevligt på resan :)

2010-11-02 @ 03:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0