hej och hå!

Idag, eller hittills av dan har jag väl vaari dutti!
Har hunnit vara i skolan en sväng, sen har jag hängt tvätt & kört i gång en maskin.
Sen så ha jag packat lite mera, städat lite här å där. OCH i mitt rum!=) dock int klart än..
Men tänkte fåre helt städat innan vi far iaf, så man slipp komma hem te ett kaos.

Annars så ja, näe.. Ska väl fördriva tiden nån timma till, sen ska jag väl ut med hundarna & fara å handla osv.
..vänta på att beis ska kömma hem från skolan med!=)

ååjuste, har faen hunnit måla naglarna också ;)
eller målat & målat.. Har hett på nå genomskinligt stärkande grejs. Får se hur länge jag hare så här då..
Innan jag målar över med nå färgit. Har ju så fula och ojämna naglar, så kan fan int va utan!:P

MENMEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0