jag och min allra, allra bästavän, syster, andra halva, eller näe mitt hela jag! och så mycket mycket mer!

 

Tryck på bilden!
(något vi lyssnade på flitit)

ElviraBoström var och är det finaste som kunde hända mig!

Och jag ber tusen gånger om ursäkt för vad jag fick dig och din familj att va med om och stå ut med! Jag är ledsen för hur jag har fått dig att känna dig när vi har bråkat och hur jag har fått dig att känna när jag har rymt, när jag har varit dum mot mig själv osv.

Men bortsätt från allt det..
Så kan jag bara klistra in texten som du skrev för länge sen och som jag har lagt ut tusentals gånger på bloggen. För den beskriver allt så bra!

 



baby don't you, don't you forget about us
det var du & det var jag, det var vinter, det var vår & det var sommar, det var du som red & det var jag som red, det var chania & det var fuxen, det var vattendikerna, det var lillskogsrundan & det var sten hägglunds hallon. det var kubb på gräsmattan, det var badminton, det var du som var ledsen & det var jag som var ledsen, det var våran pärla, det var jag som körde & det var du som körde, det var vi som tippade, det var grodor, det var bävrar & det var vi som skrattade, det var cykel efter E4an, det var jag som skjutsade & det var du som skjutsade, det var badplatsen, det var du som rodde mig & det var jag som rodde dig, det var jag som flög sas med dig i gräset, det var du som flög med mig, det var min säng & det var ditt rum, det var jag som var glad & det var du som var glad, det var långa nätter, det var "klockan tio i varsitt rum", det var cp-liselotte & det var en grönfärgad hivsmittad,  det var din säng & mitt rum, det var oersättligt, det var "empty room" på högsta volym, det var gunilla som bad om en u-sväng, det var takida, det var mormorsaft & det var one tree hill i tältet, det var vinter, det var vår & det var sommar, det var du & det var jag, det var oss, det var vi, det var vänskap


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0