kattjävel




Ser ni kisseongen här ovan, visst är hon söt!
Från och med ikväll heter hon inte längre Maja, hon heter I D I O T!

Jag satt här vid datorn i soffan, jamen för kanske jamen närmare en timma sen.
Hörde nå som lät som om någon försökte klättra upp på våran balkong, alltså jag skojar inte.
Jag satt här å var rädd typ, haha! Samtidigt som det lät så, lät det som om någon höll på att hugga i balkongen typ. Jaa, alltså det var ett konstigt ljud, eller flera ljud! Efter jamen typ en halvtimmes av detta, kommer bea ut ur rumme å sku väl gå på toa typ. Då säg jag att det låt som om vi har nå inbrottstjuvar på G.
Bea lyssnar, går sedan ut på balkongen, haha tar två sek sen ropar hon, DEEEEEEEEEENICE!

Tro ni int att idioten ha tryckt ut huvve i springan som är mellan jamen balkongväggen å golve som.
Å där sitt hon som sten:) Jag kan allvarligt int förstå hur fan hon lyckades, eftersom det var helt jävla omöjligt att få in hon igen, int gick det att trycka na utåt heller. Hon satt där hon satt! :P

..hämta hammarn, vålda i sinne! Efter nå fem min typ, så fick loss huvve!
Hon vråla ju som fan, hahah! Inte snygg. Och inte duktig!:P

Bea var fan int heller duktig, hon börja ju slå på plankorna, hon tänkte ju slå "ut" dom liksom.
Men hon tänkte int så långt, had hon fortsatt hade ju idiotens huvud följt med:)
Tur det kom pås, annars hade det sluta dålit!

Sen jag då, som trodd det var rånare, alltså! hahah
stackars kaatt, suttit fast hur länge som helst, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0