otroligt, otroliga djur!






Offra era minuter och kolla på dom här två är ni snälla! ..försök förstå känslan, kärleken..
Dom här varelserna är otroliga! Dom här djuren är fantastiska! Kan någon ge mig en stallplats?
Kan någon ge mig en häst att sköta om, ge mig chansen till att få ta någons häst och ge den ALL MIN TID & KÄRLEK! ..för ett tag. Dom här typerna får mig att må så jäkla bra, bli/va lycklig.. Jag.. Åå det finns inte ord för sånt här! Jag kan inte beskriva känslorna som väller ur mig just nu, jag kan inte förklara vad och hur jag menar, eller vad det betyder för mig.. Dom ända som kanske kan förstå är alla hästmänniskor där ute

Kommentarer
Postat av: olivia

Olivia Bryndahl gillar detta.

2010-10-08 @ 08:22:33
URL: http://oliviabryndahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0