pirrar till i byyxan




Alltså... HUUUR kan man inte vara såld på denna människa?!
Kolla bara på han, hör bara på han.. Alltså.. Finns ju inte ord!

Jag vill gifta mig med den här mannen! Har aldrig sett någon snyggare, aldrig hört något bättre!
Varenda jävla låt gör mig alldeles varm i kroppen, gör mig lycklig på nått vis.

Har lyssnat på denna människa så länge jag kan minnas!!
Bon jovi har varit min drog, min tröst, min gläjde, min jaa.. Allt=)



Hahahha, hur mongo tycker inte ni jag verkar nu?
Värsta freaket typ, hihi! Men alltså, jag dör lite varje gång jag tänker elr hör honom, haha!
Han är ju bara sååå bra:) ALLA och då menar jag verkligen ALLA låtar är bra!!!!!!!!!!!!11
PUSSSBA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0