I always hold a place for you in my heart

Just nu vill jag bara ligga på hans varma bröst och glo en bra film..
Jag vill mysa, gosa, pussas och bara vara. För det är så jäkla underbart!

Jag vill se kärleksfilmer som i egypten, eller ledsna filmer som den vi såg här i soffan..
Så jag fick gråta OCH bli tröstad av dig på köpet! ♥

Men mest av allt vill jag bara somna på hans bröst efter att jag anstängt mig in i det sista så att han inte
skulle märka att han legat och glott hela filmen själv!


Finns inget bättre än den känslan man har i magen, i hjärtat, huvet.. HELA KROPPEN när man är kär!
Jag har varit rädd för att bli/va kär efter senast.. Jag var stört kär, jag var galen, men han vill inte ha mig.
Han slutade prata och svara.. Han ville inte som mig. Det tog ett tag att släppa det. Det var tungt att låta bli att skriva. Det var tungt att inte få nå samtal.. OSV. Iofs äre ju inte bara det, utan den största anledning är nog mitt förra förhållande. Som skadade mig rejält. Jag trodde aldrig och ville aldrig bli kär igen. Och har av just den anledningen inte varit så snäll mot gubben.. Jag har inte insett/accepterat mina känslor som jag haft/har för honom. Så kan bara tacka att han stannat ändå, att han har förlåtit mig varenda gång, att han trott och hoppats så pass mycket som han har gjort på mig! För nu har jag insett och accepterat känslorna!
Och det har aldrig kunnat kännas bättre!!!!




Your touch
Your kiss
Your warm embrace
I'll find my way back to you
If you'll be waiting
If you dream of me like I dream of you
In a place thats warm and dark
In a place where I can feel the beating of your heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0