man ba hej där

Alltså livet känns brano fint just nu! Och det är jag vääldigt glad över.

Imorgon bitti åker jag som sagt till umeå iaf. Ska fira fina Ida med lite festligheter. Möjligtvis någon utgång också. Om vi nu ska idas stå i någon lååång kö. Snackas om att det ska bli grymt mycket folk som ska ut! Annars händer väl inte allt för mycket. Eller jo mer än vanligt händer ju men;P  Och lördag åker jag till stallet där mitt "hästliv" började. För att glooo på en häst, hah! Nämen känna, klämma, rida lite (kanske) promenare åtminstone. Och lite sådära. Sen försöka hinna med en buss så jag hinner tillbaka te bastu för dildo partey hos jossan=) Sen äre (FÖRHOPPNINGSVIS) bara hämtning av häst någon dag nästa vecka. Så sere väl ut typtyp. Eller ja, den helgen (alltså nästa) blire nog flyttpackning. För den första får vi flytta in i boliden=) Sen kanske man ska hinna få hit Leon en sväng också. Så man får pyssla på världens goaste unge!

Annars sitter jag och lyssnar lite äldre musik. Massor av fina, goa minnen dyker upp! Underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0