royal & jag vår 08 eller 09(?)


jag är en riktig musik människa alltså.. dom som känner mig vet!

Jag har även lätt att koppla saker till varandra. Allt ifrån, ställen/platser, känslor, personer osv osv.
Och just nu lyssnar jag på musik som får mig att känna en viss exakt känsla. Som jag någon gång har upplevt. Och det är en såndär riktigt härlig, lycklig känsla! Samtidigt känner jag sommar lukten och vinden. Jag får hundra bilder i huvet och åå.. Jag vill bara ha sommaren här nu. Jag vill.. Eller näe. Lyssna på den här låten E-Type – Back 2 Life så kommer ni också bara känna allt det här härliga sommaren bjuder på. Jag kan nog också lova att ni kommer tänka, känna er glada på nå sätt. För för mig går det något igenom hela kroppen!

Men sen har jag ju något speciellt för musik. Jag kan ju aldrig sitta still. Hör jag någon låt, en possitiv låt som jag förknippa med något bra. Så vill jag bara dansa röven av mig! Haha=D Musik för mig är lycka. All sorts musik!

Länkar min nyaste spotify lista igen. Den är awesome, för mig! Det är lite mig i varenda låt.
Och jag blir glad, taggad och tänker possitivt när jag lyssnar på detta album, puss påer!  vinter/vår 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0