Hej och hå!

Trött och slut igår så orkade inte skriva något inlägg. La mig direkt jag kom hem!
Klev ju iaf upp vid sju och fika lite å tog alla tabletter som skulle tas, sen åkte jag och gubben te kvinnokliniken där jag fick ett rum. Sen låg vi där till klockan två. Trängdes i samma säng, hade min dator på ett sånt där skjutbord, åt massa fisherman elr varom het^^ osv. Det hände ingenting, så typ allt måste ju ha kommit ut i måndags ändå. Fick ist en ny tid för ultaljud nästa fredag för att se om allt ha kommi ut..

Annars så.. For vi på apoteket efter det sen hem och la oss i sängen, lyssnade lite musik och bara chillade. Sen for han hem=( Och jag låg kvar ett litet tag innan jag åkte ner på stan och mötte alex. Vi drog och såg Änglagård. FYYY, det var riktigt bra! Kom nåra tårar vissa gånger, haha flänn jag! Hur som helst va klockan efter elva när jag va hemma, så ringde tony en sväng sen la jag mig i sängen och däckade rätt jäkla fort!

Och idag vakna man av att vi hade bråttom! Bea å dom had försovi sig, så var bara å kliva upp och ut i bilen. Sika vann iaf matchen och hemfärden var tung. Trött som attans! Men nu sitt man här i soffan och väntar på midda=)



saknar mitt långa hår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0