Jag vet vad jag flyr ifrån, men inte vad jag söker efter..

Nu har jag tagit ett beslut iaf. Jag har stängt av min telefon och kommer inte sitta något vid datorn dom närmasta dagarna/veckorna. Är det någon som vill mig något eller så, är det bara att skriva ett mejl eller kommentera hära. Jag gör det här av ganska enkla skäl egentligen. Jag behöver få tänka och radera allt sånt som inte gör mig någon nytta. Det finns alldeles för mycket som får mig att må sämre osv. Så där är jag nu.


Jag är fruktansvärt less på dom ständiga bråken och alla fula ord. Jag är trött och less på alla förutfattade meningar och alla bestämda. Jag är trött på att kämpa hela tiden om precis allt. Jag vill bara ha ett eget, tryggt boende där jag kan få må bra och få börja bygga MIG på. Jag vill inte gå ut i vuxen världen som en total vilsen jävel. Jag vill kunna stå på mina ben. Jag vill verkligen det. Men det är så jävla svårt när man inte har något som finns där bakom en. Less på att inte ha någon att bolla mina tankar och känslor med. Eller någon som kan ge mig råd eller "leda" mig på rätt väg. Jag har varit vilse för länge nu. Träffat så fruktansvärt många vuxna som har haft så galet mycke olika tankar och funderingar. Som har sagt si eller så. Och alla har bara stått där ett kort tag. Det är svårt att veta vad som är rätt, vad som är fel. Vad jag borde och vad jag inte borde. Och det är ju sånt man ska lära sig, sånt man ska upptäcka på vägen OCH av att lyssna på dom som varit med om just det där. MEN jag vågar ju inte? För blir det galet finns det ju ingen där. Och jag vet ju inte om jag kan ta mig ur det.. på egen hand.

Det här suger. Det gör det verkligen. Det går inte, som det ser ut i dagens läge..
Och det suger att inte ha nå pengar. Kan inte göra något eller handla sånt jag behöver. Alla mina julklapps pengar gick till mat. Sen får jag inte så mycke andra pengar. Det mesta sparas, har väl ca en tusing i månaden. Om ens det.. Vad göra liksom?


Som det känns nu och som jag tror jag kommer och tänker göra.. Så sätter jag mig på en buss ELLER ett tåg, sen åker jag iväg någonstans ikväll. Antingen till någon eller iväg själv till ett hotel elr liknande där jag kan slösa mina sista pengar. Är trött på det här. På att inte synas eller tas på allvar. Det verkar inte räcka med att man vill. Som jag tycker det borde. Menmen.. Som sagt mejl eller kommentarer om ni verkligen vill eller behöver få tag i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0