jahapp

Idag va man på kvinnokliniken.. Enligt ultraljudet så var det kvar i livmodern, som enligt mig känns för jävligt & konstigt. Hur jävla mycke är det som ska ut? Fyy och ush.. Känns som sagt för jävligt.. Vill inte behöva vara med om detta en gång till. Jag är jätte rädd. Vill aldri mer känna sån smärta jag gjorde i måndags. Så jaa, det känns inge kul det här:( Tog imot att svälja första tabletten idag kan jag säga! Och fredagen lär väl va ännu jobbigare, iaf att kliva upp och att sätta sig i bilen.. Dock vet jag ju inte hur lång tid det kommer att ta eller hur mycke jag kommer blöda & ska ha ut.. Eller hur ont det kom göra. Fyyyy va jobbigt det här känns alltså. Huvva




ska fortsätta ligga här i sängen med min godis skål och försöka hitta nå som kan få mig lite gladare..

Tack förresten alla för era  kommentarer som jag fått lite överallt, det värmer!♥

Kommentarer
Postat av: M

Älskade, älskade, älskade lilla gumman!!!!!!!!!!!!

2011-01-05 @ 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0