tidsfördriv

1. Vad heter du? Denice
2. Vad kallas du? nisan eller denne typ
3. Vad vill du bli kallad? sprolla
4. Födelsedatum? 4 oktober
5. Stjärntecken? vågen
6. Lunar? HAHA nej!
7. Msn? yes man
8. Helgon? ingen aning om vare ä ens
9. Vart bor du? ume
10. Vad har du för mobil? sony ericsson w995
11. Har du en egen dator? jupp
12. Har du något husdjur? aa
13. Vad ska du göra i sommar? åå, vad ska jag inte göra? NJUTA i massor
14. Favoritfärg? ingen spec
15. Turnummer? har aldri förstått mig påre
16. Vem älskar du mest? Förmodligen min mamma som inte är vid liv..
17. Intressen? häst ä bäst
18. Favoritband/artist? vene
19. Favoritlåt med ditt favoritband? vene
20. Namnsdag? ingen aning
21. Vad skulle du vilja heta? fia typ
22. Vad heter du på din msn just nu? ,nisan
23. Hur många är online? för många
24. Vem är den 15e online? nån ovärd
25. Vem har du blockat? ingen
26. Hur många olika grupper har du? null
27. Har du några olästa mejl på hotmail? nepp
28. Har du någta nya kommentarer på bdb? naj
29. Isåfall hur många? najnaj
30. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? men dö
31. Beskriv ditt hår? FYFAN!
32. Har du några piercingar/tatueringar? jåå
33. Vart skulle du bo om du fick välja? neråt någonstans
34. Bor du i lägenhet eller villa? lägga
35. Vilken färg är snyggast på kläder? fuck färg
36. Vad har du på dig? linne, mjukisar
37. Har du något i håret just nu? en hårsnuuudd
38. Vad har du gjort idag? inte mycket alls
39. Vad ska du göra imorgon? vet ej
40. Hur mår du just nu? rätt bra
41. Hur brukar du annars må? olika
42. Är du sjuk? näj
43. Har du ont någonstans? int just nu
44. Har du gått till tandläkaren detta året? näj
45. Vad heter din mamma? hon hette Anette
46. Har du några syskon? jovars
47. Vilket är ditt favorit hursjur? hursjur? HA
48. Äter du ofta godis? njae
49. Vilket är ditt favoritgodis? bra fråga
50. Vad är det finaste som finns? för mig är nog all sorts lycka det finaste som finns!
51. Vilken är din favoritdryck? drick det mesta jah
52. Vilket är ditt favorit tv-program? kriminalare
53. Vilken är din favoritveckodag? hm
54. Vem är din förebild? jag försöker vara min egen
55. Vad är bäst med dig? ja tror jag är rätt lätt att öppna sig för, eller jag hoppas iaf det
56. Hatar du någon just nu? näe
57. Saknar du någon just nu? Ja det gör jag verkligen!
58. Har du kysst en apa? näj
59. Vilket husdjur skulle du vilja ha? jag väntar och väntar på den dagen jag får hem min alldeles egna lilla fralla. Sen häst såklart!
60. Är du allergisk mot något? falska och genom onda människor
61. Har du något nytt gb-inlägg på bdb? men neeeeeeej
62. Hur många bilder har du lagt ut ? vet ej
63. Vad har du valt för bild här ovan? ingen?
64. Vilken band är det sämsta som finns? vene vene vene veneee
65. Är du kär? aa
66. Isåfall i vem? gissa
67. Vad är din civilstatus? uppitagis
68. Vad har du för sexuell läggning? endast pojk
69. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? johodå
70. Isåfall vilken/vilka? mööönga
71. Vilket är det fulaste tjejnamnet? jag hade nog inte velat heta sigurd
72. Vilket är det fulaste killnamnet? ingen aning
73. Har du varit hos frisören der här året? haha näe
74. Använder du nagellack? Svar ja. Alltid!
75. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? rullgardin/gardiner
76. Har du eget rum? sövrum ja?
77. Har du en dubbelsäng? här hos bubben jah:] Och ja, snart har jag det också
78. Har du egen platt tv? egen och egen
79. När flyttade du senast? 09 tror jag
80. Vilken stil har du? inge spec
81. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? haha ja.. Förmodligen ingen
82. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? öh låt mig tänka. NEJ
83. Isåfall varför? känner inte riktigt att det är jag
84. Har du hoppat studmatta det här året? glöm
85. Vilken är den godaste fruken? mandariner
86. Äter du grönsaker varje dag? haha nej!
87. Dricker du så mycket vatten som man ska? näj
88. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? är väl normal sku jag tro
89. Hur lång är du? 165
90. Är du nöjd med dig själv? bla bla bla
91. Vad är du bra på? haha, inte allt för mycket:)
92. Har du en egen hemsida? bloggen?
93. Är du medlem på den engelska bilddagboken? nej
94. Hur gammal önskar du att du var? vet faktiskt inte
95. Vad är klockan? 18.24
96. Är det jobbigt att svara på frågor? aaaaa
97. Hur ser din dataskärm ut? vene
98. Har du städat idag? nej
99. Har du varit ute idag? nope
100. Vem ringde du sist? säkert tony

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0